Praktiske oplysninger

Generalforsamlingen er åben for alle medlemmer af Forbundet Kultur og Information, også studentermedlemmer. Kontingent for 1. kvartal 2023 skal dog være betalt.

Generalforsamlingen finder sted i:

Odense Koncerthus
Pro Musica Salen
Claus Bergs Gade 9
5000 Odense

Koncerthuset ligger i hjertet af Odense by, blot 5-10 minutters gang fra Odense Banegård Center.

Pro Musica Salen i Odense Koncerthus

Indskrivning
Du kan indskrive dig til generalforsamlingen fra kl. 10.00.

Mad og drikke
Når du ankommer, bliver der serveret kaffe/te og morgenbrød uden for salen.

Frokosten finder sted i ODEON, som ligger lige ved siden af koncerthuset.

Om eftermiddagen bliver der serveret kaffe/te og kage.

Rejserefusion
Forbundet Kultur og Information dækker rejseomkostningerne for alle medlemmer af KI, som deltager i generalforsamlingen. Refusionsblanket med kopi af bilag underskrives og indsendes via e-mail til Økonomiafdelingen på okonomiafdeling@kulturoginformation.dk efter generalforsamlingen.

• Hvis du benytter offentlig transport, dækker KI billetprisen. Vedlæg bilag for udgiften i form af billet eller kvittering. Brug af rejsekort dokumenteres ved at gå ind på ”Din profil” på rejsekort.dk. Herfra kan du hente detaljerede oplysninger om brugen af kortet og anvende det som dokumentation.
  • Hvis du kører i egen bil, yder KI kilometergodtgørelse (kilometertakst 2,19 kr. pr. km.) og dækker eventuel broafgift (vedlæg bilag). Vi opfordrer til samkørsel.

Parkering
Parkering i forbindelse med ophold kan ske på parkeringspladsen ”Q-Park Comwell H.C. Andersen”, som ligger ved hotellet. Betaling foregår via betalingsautomat på parkeringspladsen eller via betalingsappen EasyPark eller Q-Park. Prisen er kr. 45 pr. påbegyndt time, max. kr. 150 pr. døgn.

Nummerpladen vil blive registreret ved ind- og udkørsel på pladsen via kamera. Betaling skal ske senest ved udkørsel fra pladsen.

Det er muligt at lade sin elbil på en af vores 4 ladestandere. Dette kræver eget medbragt type 2 kabel. Afregning for ladning håndteres af Clever og kræver således enten abonnement hos Clever eller afregning efter forbrug via app.

Er der optaget på hotellets parkeringspladser, henviser vi til Odenses offentlige parkeringskælder under ODEON, som ligger lige ved siden af hotellet. Her er der 1.000 parkeringspladser, og der er ind- og udkørsel fra henholdsvis Thomas B. Thriges Gade, Hans Mules Gade og Nørregade. Vær opmærksom på, at der her gælder andre betingelser. Læs evt. mere på www.fragadetilby.dk/bygninger-og-rum/odense-p